بازی بخش جداییناپذیر از دوران کودکی برای همهی افراد است، اگرچه در ظاهر ممکن است به نظر یک فعالیت ساده به نظر برسد اما از طریق بازی است که کودکان یاد میگیرند و رشد میکنند. همچنین میل به بازی امری ذاتی است، زیرا کودکان همیشه راهی برای بازی پیدا میکنند. بیشتر ما از دوران کودکی به ماشین و وسایل نقلیه علاقهمند بودیم. اما دلیل این همه شور و اشتیاق برای چه بود؟ شاید چون وسایل نقلیه باعث میشود کودکان خود را در سنین بالاتر تصور کنند، در ذهن خود رانندگی با انواع وسایل نقلیه را تجربه کرده و حتی خود را در جایگاه پدر و مادرها قرار دهند و نقش اجتماعی آنها را ایفا کنند. هر روز تعداد زیادی از انواع وسایل نقلیه در محیط پیرامون کودکان قرار میگیرد که برای آنها جالب توجه است؛ مخصوصاً ماشینهای سنگین مثل کامیون، لودر، بیل مکانیکی و ... که کودکان را به وجد میآورد.
با بیش از نیم قرن سابقه ...
دیکیتویز با 40 سال تجربه ساخت اسباب بازی میداند که در هر سنی چگونه کودکان را به خود جذب کرده و آنها را به بازی تشویق کند. در سنین پایین کوچولوها شروع به کشف و آزمایش ویژگیهای مختلف وسایل نقلیه میکنند و مهارتهای حرکتی را فرا میگیرند. از خردسال تا نوجوان، از 1 تا 14 سال میتوانند خود را در دنیای اتومبیلها، هواپیماها و شناورها غرق کنند.
ماشینهای اسباب بازی مهارتهای فیزیکی مانند هل دادن، کشیدن، تعادل و هماهنگی را با ایجاد فرصتی برای کودکان در جهت تمرینهای حرکتی در طول زمان بازی ایجاد میکنند. آنها با مشاهده متوجه میشوند که اسباب بازیها چگونه آهسته یا سریع حرکت کرده و چگونه فشار کافی برای حرکت ماشین را باید اعمال کنند.
تاریخچه برند دیکی تویز:
1971: Wolfgang Sauerborn شرکت اسباب بازی Sauerborn & Stübinger را تأسیس کرد.
1978: دیکی تویز در هونگ کنگ تاسیس شد.
1984: این شرکت به Dickie Spielzeug تغییر نام داد و در جوامع بینالمللی خود را با عنوان Dickie Toys معرفی کرد.
1993: Sauerborn در سن 49 سالگی با سقوط جت خود در فرودگاه کلن تصادف مرگباری را تجربه کرد. سیمبا حق امتیاز شرکت را در ماه اکتبر خریداری کرده و شروع داستان موفقیت گروه سیمبا دیکی از این سال رقم خورد.
1995: قراردادی بین مایکل شوماخر قهرمان فرمول 1 و دیکی تویز امضا شد و در سال 2008 برای اولین بار در تاریخ این شرکت، Dickie Toys مجوز ساخت اسباب بازی را از والت دیزنی دریافت کرد.
2011: Dickie Toys حقوق انحصاری مجوز RC برای "ماشین ها" دیزنی پیکسار را دریافت کرد و کمی بعد با فروش محصول "Lightning McQueenرکورد فروش صد میلیونی را شکست.
2012: Dickie Toys جایزه "محصول سال" دیزنی 2012 را برای وسیله نقلیه Lightning McQueen (1:12( به دست آورد.
2013: راه اندازی مجدد خط تولید بستهبندی محصول و برای وسایل نقلیه RC.
2014: Dickie Toys مجوز انیمیشن موفق Fireman Sam را دریافت کرد.
هدف ساخت اسباب بازیهای کمپانی دیکی تویز:
ماشینهای اسباب بازی به کودک شما کمک میکنند تا در یک محیط امن، تخیل، استدلال منطقی و تفکر خلاق را بیاموزند. در طول زمان بازی، آنها سناریوهای مختلف را در نظر میگیرند و مشکلات را حل میکنند. به عنوان مثال آیا دو اتومبیل که از جهت مخالف میآیند احتمال دارد تصادف کنند؟ چه اتفاقی میافتد اگر من این ماشین را به سرعت و یا به آرامی از سکوی پرتاب حرکت دهد؟ چگونه میتوانم یک بازی طراحی کند که هم شامل هواپیما باشد و هم ماشینهای مختلف؟ کدام ماشین مسابقهای اولین نفر از خط پایان عبور میکند؟ آیا ماشین آتشنشانی به موقع به محل آتش سوزی میرسد؟ اتوبوس چند نفر را در ایستگاه سوار میکند؟ هواپیما امروز چند سفر را به انتها میرساند؟ و بی نهایت سناریوی جذاب را میتوانند در ذهنشان بازسازی کنند.
Dickie Toys متعهد به کیفیت و پایداری است، در طول تولید اطمینان حاصل میکند که منابع را حفظ کرده و از فرآیندهای تولید سازگار با محیط زیست در پایگاههای خود در هنگ کنگ و فورت در جنوب آلمان استفاده میکند. این تضمین میکند که این کمپانی قادر به رعایت استانداردهای کیفیت و ایمنی دقیق هستند.
سالهاست که دیکی تویز با برندهای معروف انیمیشنی و همچنین کمپانیهای خودروسازی تجاری همکاری میکند. بر همین اساس با انیمیشنهای محبوبی مانند سام آتشنشان، ماشینها و شب نقاب، تخیل کودک شما را به اوج میرساند و با مجوزهای گستردهای از کمپانیهای پورشه، آئودی، ولوو و ... برای تمام مخاطبین جذاب است.
در نتیجهی سالها همکاری با دفتر Dickie Toys هنگ کنگ و تامین کنندگان در آسیا، دیکی تویز به طور مداوم کیفیت و فرآیندهای خود را برای تسهیل کار پایدار با استفادهی کارآمد از منابع بهینه میکند. قبل از خروج از کارخانه، هر محصول Dickie Toys تحت بررسی های کیفی، ایمنی داخلی و خارجی قرار میگیرد تا از مطابقت با الزامات قانونی مطابق با استانداردهای بین المللی اطمینان حاصل شود.
هدف Dickie Toys از تولید اسباب بازی، ارائه محصولاتی با کیفیت بالا و قیمت مناسب برای کودکان است. این برند در تلاش است تا با ترکیب کیفیت، طراحی و امنیت، محصولاتی را ارائه دهد که بتواند به ارتقای مهارتهای کودکان کمک کند و به آنها احساس خوشایند و سرگرمی بیشتری بدهد.
همه چیز با اشتیاق این مجموعه به اسباب بازیها و تولید آن آغاز شد. زمانی یک علاقه ساده بود که اکنون به یک شرکت بینالمللی تبدیل شده است. در عین حال هرگز ارزشهای یک خانواده را فراموش نکردهاند و به همین دلیل است که کودکان در اولویت قرار دارند. دیکی تویز میخواهد نقش اساسی در دوران کودکی هر کسی بازی کند و عاشق ساختن اسباب بازیهایی است که تخیل و خلاقیت کودکان را شکفته کرده و با ایجاد خاطرات فوقالعاده در ذهنها ماندگار شود.
بررسی خریداران
اولین نفری باشید که نظر می دهید